mercredi 27 mars 2013

Het is ... een AAP!

Op donderdag 21 maart kwam Pol terug naar onze school om er opnieuw een beestenboel van te maken. Toen  kwam ook de aap uit de mouw.



 Er was post uit Roubaix. In die klas zitten meer jongens dan meisjes. Ze zijn met 25, 10 jongens voetballen. Ze zeggen dat we er een toffe klas uitzien. We hebben ook dieren moeten raden die in het Frans geschreven waren. Er was een vis (poisson), een draak (dragon), een jaguar (jaguar) en nog veel meer. De klas uit Roubaix heeft ook onze brief en foto ontvangen. Het was super leuk maar wel wat minder dan vorige keer.
Fien




Ik ben een pinguïn, dat vind ik heel leuk. De meesten konden hun dier ook goed uitbeelden voor de klas. Er waren ook heel veel verschillende dieren, vb., aap, hond, stier, slang, wolf,... Dat was heel mooi om te zien. Pol, je stukje voor het dansproject is al bere cool en hip met al die dieren!
Laura




Deze keer hebben we geoefend voor de voorstelling. Ik mag een wolf (awoeoeoeoeoe) en een vis (blup, blup) zijn. Ik mocht ook mijn lievelingsdier voorstellen, een Haflinger (dat is een paardenras).
Lotte





Een raadseltje: 
Mijn dier is een beetje blind. Hij graaft graag in de aarde. 
Hij zit meestal onder de grond.
Griffin









Morgen gaan we voor het eerst naar de school in Roubaix om te repeteren, woehoew!
Dat wordt leuk!
Katrina

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Reageer hier / Répond ici: